ninni

Alla inlägg under februari 2010

Av Linda - 15 februari 2010 13:37


Har haft en fullspäckad helg. Stressigt också så idag är jag helt slut o har ont i hela kroppen, så det blev ingen skola idag. Missade ändå inget så.


Smörgåstårtorna räckte långt och väl och gästerna tyckte om dem :)

Men har mat över nu så det räcker till halva veckan haha.

usch vad trötta vi kommer va på smörgåstårta. och vi ska äta det igen på onsdag då vi ska på kalas..men men.


Såhär såg tårtorna ut (fick bara bild på 3 av fyra)

    


Fick en hel del trevliga presenter också :)

Bland annat två nya dukar, en lila med mönster i som ligger på soffbordet nu också denna här som ligger på köksbordet

  


Sen fick jag en massa blommor, åkte och köpte en hög vas på ikea

eftersom dem inte fick plats i den enda höga vas jag hade


Såhär full e den "gamla" vasen

  


Och detta är den nya :)

  

 

Sen fick jag nya ljus och en söt skål

  


Av Madde fick jag en fågel i glas som man har ljus i (färgerna i glaset syns inte på bilden

  

   

Sen fick jag lite pengar också och ett presnetkort på ett Spa här i stan.

Av Linda - 12 februari 2010 15:12


Igår fyllde jag år :) Grattis till mig haha


Blev inte mkt firande igår eftersom d va en vanlig vardag..men morfar kom över på kvällen :D

Fick en väldigt fin kruka med rosor i :D oranga och röda rosor. Sen fick jag även 12 champagneglas i kristall med guldkant och dem olika stjärntecknena på.

Kan lägga ut en bild lite senare.


Imorgon och på söndag kommer det en massa gäster..blir nog en 14st både dagarna. Så ikväll ska jag ställa mig och göra smörgåstårtor, två med räkor och lax och två med rostbiff och skinka.

Kan lägga upp bilder sen på dem färdiga resultatet om jag kommer ihåg det :)



Av Linda - 10 februari 2010 20:19


Hejsan hoppsan,


Har inte varit här på länge nu. Det beror på att jag har tentat idag så jag har suttit och pluggat konstant.

Men det kändes riktigt bra under tentan så jag hoppas verkligen att det visar sig i resultatet sen :)


Och vet ni vad som är ännu bättre??

Detta var den absolut sista tentan under hela utbildningen :)


        

Så här glad e jag nu

 

Ska bli så skönt sen när resultaten kommer och jag får veta ifall jag klarat kursen.


Så nu e det examensarbete fram till vecka 12 sen blir det praktik.

Ouu det börjar dra ihop sig nu, inte långt kvar tills jag är färdigutbildad som redovisningsekonom..pirrigt :)

Av Linda - 1 februari 2010 19:49

  

Så nu har jag fotat den nya tapeten, tyckte den blev fin där och den passar bra in.


Vad tycker ni??


   Nästan samma blommor i tavlan

Lite detaljer

    

    

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards