ninni

Alla inlägg under mars 2010

Av Linda - 3 mars 2010 18:15


Hade tråkig så jag satt o lekte lite med bilder på mig..fina va :P


  

  

  


Av Linda - 3 mars 2010 17:16


Skrev ju för ett tag sedan att jag hade beställt piercingar till tungan på www.bodyjewelry.se


Nu tänkte jag skriva lite vad jag tyckte om företaget


Först så stod det på hemsidan att varorna ska komma inom 1vecka.

två dagar efter min beställning får jag ett mail där det står att dem har mkt beställningar och det kommer ta ca 3-4veckor, men att man får en present med.

Visst, det e väl okej tänkte jag, alla kan ju ha mkt att göra.


Sen får jag mina varor, ser att jag inte fått det jag beställt, Dem har blandat färgerna men har fått rätt sorts piercing.

Då försöker jag maila dem, inget svar, mailar igen ett par dagar efter, inget svar.

Försöker ringa dem men det enda nret där går till en mobil som inte ens är på?!

En vecka senare mailar jag återigen och e sur denna gången, DÅ får jag svar.

Att jag måste skicak tillbaka dem, betala fakturar och betala 79kr för deras merkostnader??


Varför i helvete ska jag betala för deras merkostnader när det är dem som gjort fel??


Så jag sket i det, orkar inte klydda.


I lördags hade jag på mig piercingen jag fick med som present och efter ett tag börjar det göra skitont i tungan och det går inte över heller.

Så när jag va ute hos mina föräldrar tog jag ut den för att se vf den gjorde ont,

tror ni inte den inte är "slipad" så där sticker ut bitar på bägge kulorna som sticker in i tungan.

och inte hade jag med mig byta heller, så fick gå med den hela dagen.


Så jag säger bara en sak, ska ALDRIG mer handla på www.bodyjewelry.se och jag skulle inte råda er att göra det heller.

Men ni gör som ni vill, ni kanske har fått bättre bemötande därifrån?


Av Linda - 3 mars 2010 17:12


Idag hade vi lite strejk i skolan.


Vi har några veckor nu avsatta till examensarbetet innan vi drar ut på praktik, och vi har vetat sen i julas att vi ska ha några extralektioner från en kurs som vi redan haft men som inte fick plats då..(skumt jag vet)

och att vi då ska göra ett litet grupparbete som inte skulle ta lång tid eller vara svårt.


Nu i måndags fick vi uppgiften och då ska vi leta upp ett företag som går med på att vi intervjuar dem, intervjua tre olika personer där sen sätta ihop det och göra en redovisning på en halvtimme.


Det kallar inte vi ett litet arbete för var ska vi hitta tiden att ringa runt och sen boka tid med dem?? Vi har två veckor tills vi ska redovisa det och har bara två eftermiddagar avsatta :S


Hur tänker dem egentligen?


Så vi sa helt enkelt att vi totalvägrar så vi har fått en annan uppgift som känns mkt bättre och ingenting om att vi behöver leta upp företag.


Så det känns skönt :)

Av Linda - 2 mars 2010 16:00


Idag fyller min kära mamma år :)

Hon blir "hela" 43 år idag


Stort grattis!


Så nu ska vi snart iväg på lite kalas


  

Av Linda - 2 mars 2010 15:00


Jag är så sjuuukt jävla glad   


Vet ni varför?? Jag klarade min absolut SISTA tenta

 

SÅ jävla skönt att inte behöva tänka på tentor fler gånger!!!


Nu har jag bara en liten kurs kvar med ett grupparbete, examensarbetet och praktik kvar sen är jag klar :D :D :D


  

Av Linda - 2 mars 2010 14:00


Var ett litet tag sen jag bloggade här, men ska försöka ändra på det.

Har bara haft så sjukt mkt att göra i skolan.


Men lite annat har jag hunnit med. Var på bio i söndes med Emma, Fredrik och Kenneth :)


Va trevligt men filmen kunde ju varit bättre. Vi såg Wolfman. Hade inga förväntningar på den men den va ändå inte som jag trodde.

Den va lite för blodig enligt mig, trodde inte den skulle vara så "slaktig".


  


Denna film får       av 5


        

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards