ninni

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Recension av nätbutik

Av Linda - 3 mars 2010 17:16


Skrev ju för ett tag sedan att jag hade beställt piercingar till tungan på www.bodyjewelry.se


Nu tänkte jag skriva lite vad jag tyckte om företaget


Först så stod det på hemsidan att varorna ska komma inom 1vecka.

två dagar efter min beställning får jag ett mail där det står att dem har mkt beställningar och det kommer ta ca 3-4veckor, men att man får en present med.

Visst, det e väl okej tänkte jag, alla kan ju ha mkt att göra.


Sen får jag mina varor, ser att jag inte fått det jag beställt, Dem har blandat färgerna men har fått rätt sorts piercing.

Då försöker jag maila dem, inget svar, mailar igen ett par dagar efter, inget svar.

Försöker ringa dem men det enda nret där går till en mobil som inte ens är på?!

En vecka senare mailar jag återigen och e sur denna gången, DÅ får jag svar.

Att jag måste skicak tillbaka dem, betala fakturar och betala 79kr för deras merkostnader??


Varför i helvete ska jag betala för deras merkostnader när det är dem som gjort fel??


Så jag sket i det, orkar inte klydda.


I lördags hade jag på mig piercingen jag fick med som present och efter ett tag börjar det göra skitont i tungan och det går inte över heller.

Så när jag va ute hos mina föräldrar tog jag ut den för att se vf den gjorde ont,

tror ni inte den inte är "slipad" så där sticker ut bitar på bägge kulorna som sticker in i tungan.

och inte hade jag med mig byta heller, så fick gå med den hela dagen.


Så jag säger bara en sak, ska ALDRIG mer handla på www.bodyjewelry.se och jag skulle inte råda er att göra det heller.

Men ni gör som ni vill, ni kanske har fått bättre bemötande därifrån?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 24 maj 2010 17:17

  Hej! Idag var det första dagen i skolan igen, en hel dag med examensarbete. Det var tufft men det gick. Vår handledare skulle kommit imorse kl 9. Han kom aldrig så vi ringde honom vid halv 10 och undrade var han var. Då visade det sig att h...

Av Linda - 23 maj 2010 20:24

  Var tänkt jag skulle jobba både lördag o söndag denna helgen, men igår (kl 10) ringde Emil från jobb o sa att chefen hade missat att vi stängde tidigt igår pga att det var pingst. Min jobbtid vad 16-21 och vi stängde kl 18. Så han tyckte inte...

Av Linda - 21 maj 2010 18:07


Ja, idag va det sista dagen på min praktik. Lite sorgligt men ska ändå bli skönt att komma tillbaka till skolan och bli klar med examensarbetet. Går i skolan bara 3 veckor till :) sen har vi examen mitten på juni. Ska bli spännande.   Ska job...

Av Linda - 20 maj 2010 17:18

  Precis hemkommen från jobbet. Tycker denna veckan har sprungit iväg. Kan vi inte stanna upp nu? Ska jobba i helgen o har verkligen inte lust för det. Sen är det skola igen med examensarbetet på måndag. Kommer bli ett par tuffa veckor nu tills...

Av Linda - 19 maj 2010 20:59

  Jag sa ju att Simon skulle bli Anna Ankas assistent. Personligen tycker jag nog att Linnea hade varit bättre lämpad men inget fel på Simon.       Nu ska jag ta ett varmt bad, packa in håret och lägga på en ansiktsmask sen mysa i so...

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards