ninni

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Linda - 18 maj 2010 21:14


Idag var en tuff dagpå jobb.

Försov mig inatt pga att min sambo snarkade hela natten.

Runt två lyckades jag somna sen ringde klockan kl 6. Det va inte kul alls.

 

Men jag kom till jobb och jobbade som ett djur :)

Fick höra idag av chefen att dem högre vill att även jag ska tidredovisa.

Har frågot om jag ska göra det tidigare och det skulle jag inte.

Men men så nu får ja sitta och försöka komma ihåg vilka dagar jag varit sjuk,

vilka dagar ajg jobbat längre o vilka jag gått tidigare.

Inte det lättaste att komma ihåg det två månader bakåt men men.

 

Nu sitter ja o tittar på Desperate Housewives :D

Finns det något bättre program??

 

  

Av Linda - 18 maj 2010 20:19


Fick en inbjudan av en vän idag om att bli Buzzador.

Det är en person som får hem varuprover som man provar och sen delar ut till sina bekanta och disskuterar det :)


Låter väl rätt intressant, och inte jobbigt.

Är det någon som är intresserad kan ni gå in på den här länken

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=baskan87


Vill ni ha mer information kan ni gå in på www.buzzador.com


Så nu ska ja sitta och vänta på kampanjer så kommer jag att blogga här om dem olika :)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards