ninni

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Linda - 16 december 2009 21:19

Ska spendera dem sista timmarna av kvällen framför teven.

Ska se Santa Buddies   

Tror faktiskt den e rätt söt. Får bara hoppas dem inte skäller så mkt i filmen för då börjar nog Athena också skälla...o det e inte populärt på kvällarna.

 

  

 

Ska dricka julmust till o äta lite av min hemmabakade mjuka pepparkaka.

Kan det bli mysigare?

Sen imorgon e det skola fram till 12 o sen ska vi sitta lite med förberedelser inför examensarbetet som kickar igång i början på januari.

Och sen på kvällen e det jobb fram till 21,10. inte så roligt men men..

 

Sov gott

Av Linda - 16 december 2009 16:19

Så här glad känner jag mig nu

 

  


Jag klarade tentan   

Var en tenta i ekonomistyrning, och det var sista försöket...

Ni anar inte hur nervös jag varit...men det gick skiiitbra ...

Så NU kan jag fira jul utan att ha en massa att tänka på..


Puss puss



Av Linda - 16 december 2009 15:15

Idag har ja varit hemma från skolan pga min hals. I perioder så e den svullen..skitstörigt.

Men men så jag har inte gjort spec mkt idag kan ja säga.


Har bara legat i soffan o slöat. Såg en film som va bra, "Luke & jag"

Sen har jag faktiskt satt in julskinkan i ugnen. F blev lite besviken igår när vi inte hade gjort vid den. Så nu får han äta skinka tills han spyr   

Har varit ute i snön med Athena idag =)

Hon vet inte riktigt vad det är för ngt..hon bara går o tittar o sen när hon gjort vad hon ska springer hon mot dörren haha.

Blir nog bättre när det ligger mer snö på marken, nu e det inte speciellt mkt där.

Så här ser det ut nere på gården just nu, inte speciellt mkt men det är snö iaf =)

 

Nu ska ja vänta på att skinkan blir klar och plugga lite affärsjuridik wiiii


Ninni

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards