ninni

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Linda - 20 december 2009 22:22


Sitter o tittar igenom mina bilder på datorn. Det är en hel del bilder.

Bjuder på några festbilder.


Jag & Agge på nyår


Jag & Emma


Jag & Agge igen, på en pub i Ystad


Nu ska ja titta vidare på Coyote Ugly.        

Av Linda - 20 december 2009 20:38


Iaf om man ska tro Aftonbladet.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6322529.ab


Tycker folk dör hela tidne nu i Hollywood.

Men i detta fallen måste det ju varit droger eller ätstörning, lite otippat att en

32åring får hjärtstillestånd, om hon inte har hjärtfel förstås.


Tycker det e lite trist, har alltid tyckt att hon varit en bra skådespelerska.


Vad tycker ni?


  

Av Linda - 20 december 2009 19:16


Har spenderat eftermiddagen med att handla mat. Blev en del kassar kan ja säga.

Men det blev billigare än det brukar. o det e alltid trevligt.

 

Sen så har vi varit o gått en lång runda i parken med Athena. och så mkt som det snöat nu så försvinner hon nästan i snön.

På tal om snö, fick sopa av bilen när vi skulle handla för den va helt täckt.

Va ute o körde igår kväll o ändå var där nog en 20-30cm snö på den.

 

Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu haha.

Spelar Bingo Lotto :P Inte mkt annat man kan göra en söndagkväll när man e sjuk.

 

Hittade förresten inga öronmuffar, men får ut o leta imorgon igen.

 

Också har jag spöat F i Buzz =) Det var på tiden, han har vunnit dem senaste gångerna.

 

Här kommer lite bilder från parken.

 

Athena hitta en kanin i buskarna

 

Slänger in en bild på mina sötnosar

 

Och bjuder på en bild på mig  också, syns det att ja e förkyld?

                    

 

Hörs sen.

Av Linda - 20 december 2009 10:12


Eller inte!

 

Såhär känner jag mig ungefär nu:

  

 

Om inte värre, känns som ja har två pingisbollar i halsen.

(mina mandlar e supersvullna)

 

Jag hoppas verkligen detta går över till julen annars får jag fira jul ensam :(

Kan ju inte åka ut o smitta hela familjen, vissa hade inte klarat av en förkylning nu.

 

Men men får väl ta ett värktablett o dricka massa te sen e jag "fit for fight again"

 

Idag ska jag nog åka ut till Burlöv Center eller något,

Har sista julklappen att hitta.

Någon som vet var ja kan köpa öronmuffar? Och inga rosa "flickiga"

Det är till en medelålders kvinna. Hon önskar sig det så då får man väl köpa det.

 

Annars händer det nog inte mkt hos mig idag. Men jag känner för att hitta på något skoj idag, måste ju ta vara på min semester, den 27e börjar jag jobba.

 

Hörs sen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards