ninni

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Linda - 5 januari 2010 14:20


Idag har inte hänt mkt.

Har iaf börjat på min penicillinkur. Tabletterna är ju stora som jag vet inte vad.

Men ner går dem.


Däremot den hemska hosmedicinen ja fått smakar apa. Klöks varje gång ja sväljer den. Usch o fy. hoppas hostan e borta snart så ja slipper den hemska vätskan. Den luktar som lakrits men smakar bara beskt.


Sitter o tittar på Grabben i graven bredvid just nu. den e väl helt okej men lite småtråkig. Fast där e inget bättre att se just nu.


Hade iaf tänkt diska idag o dammsuga undan lite hundhår :P


Har inte orkat städa nu när ja legat med feber o frusit.

Men idag mår jag faktiskt bättre..e bara hostan o öronen kvar nu.

Och lite täppt i näsan fortfarande.


På torsdag ska jag iaf till Köpenhamn :)

Ska ta med kameran så det blir mkt bilder.

Ni får se dem senare.


puss puss

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards