ninni

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linda - 11 januari 2010 15:38


Ja det har jag suttit och pluggat hela dagen nu. Äntligen klar med den boken.

Men den är rätt intressant ändå =)


Men nu får det räcka för dagen och imorgon blir det beskattningsrätt.

Ska ringa läkaren imorgon också o se vad dem ska göra åt mig :P haha

Om jag ska få en dos till eller en annan sorts penicillin eller vad.


Var ute med Athena på en lite längre runda innan för o leta brevlåda. Såg på nätet det skulle ligga en nära mig men inte fan hitta jag den :S


Såhär road ser jag ut när jag pluggar haha

  


Den här trevliga boken läser jag.

  


Nu tänkte jag lägga mig i soffan o se nån bra film.


Hörs senare

Av Linda - 11 januari 2010 12:05


Idag e jag hemma från skolan.

Min öroninflammation är inte ett dugg bättre och mitt penicillin e slut nu.

Så får väl ringa vårdcentralen idag o se om där e ngn ledig tid idag eller imorgon.


Så idag ska ja bara sitta hemma o plugga juridik och beskattningsrätt.

Låter kul va?

Det tycker inte jag, men det måste göras.

Juridiken e rätt intressant men beskattningen vet jag inte, har inte öppnat boken än.


Vad hittar ni på idag då?


Hörs senare

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards