ninni

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Linda - 7 januari 2010 21:36


Japp då har jag hunnit med en runda på IKEA idag.

Beställde en sängram som ja ska hämta imorgon.


Blev en vanlig Malmram, men den matchar byrån i sovrummet så :)

Ville egentligen ha en högre säng så man kunde ha förvaringslådor under, men med tanke på att jag har en sultansäng så hade jag nog knappt kommit upp i sängen då haha. Så det får bli nästa gång, eller en säng med sänghimmel =) sån riktig med ställning runt. Mysigt



En sån här blev det...visar en bild imorgon på min säng med den ramen till =)


Nu ska jag plocka ihop allt ja ska ha med imorgon och leta fram kuvert och frimärke.

Ska skicka papper till CSN och SRF imorgon.


Sov sött

puss puss  

Av Linda - 7 januari 2010 10:40


Godmorgon alla.

Eller ja, jag har varit uppe i två timmar. Varit ute med Athena i snön som har kommit igen.

Har tatt nästan alla mina mediciner också. iaf den äckliga hostmedicinen (som jag klöks av varenda gång) och penicillin. Nu är det bara bihålstabletterna och min astmamedicin också...

E ett rent helvete att komma ihåg allt man ska ta. och när man ska ta det..Måste planera in alla måltider under dagen eftersom penicillinen ska tas en timme innan maten eller två timmar efter, utan att krocka med dem andra tabletterna.


Idag ska jag städa undan lite hemma, rensa i sovrummet och damssuga.

I eftermiddag kommer mamma och hämtar mig så ska vi ut och handla en sängram. Har velat ha en hela tiden men aldrig hittat ngn som passar.

Sen har där funnits viktigare saker att köpa istället. men nu ska det bli av.

Mätte lite igår och tyvärr så blir det nog svårt med en sängram, för där e bara 10cm till godo för att kunna öppna garderoberna. :(

Så vet inte var jag ska hitta en sängram som är mindre än 10cm på längden.

Bredden är ingen fara, där e ungefär en 80cm till godo för att kunna öppna byrålådorna.

Men det SKA gå! :)


Så ska ja sitta ikväll och skruva ihop en sängram :)


Sen imorgon så ska jag till skolan kl 9. Ska sitta med examensgruppen då.

Vi e klara med rapporten som ska lämnas in imorgon men där är lite annat vi måste fixa. Måste göra upp våra spelregler inom gruppen och sätta upp ett litet schema för dem märmsta veckorna.


Men nu ska jag gå o städa undan..hörs ikväll så kan ja visa den nya sängramen :)


puss puss

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards