ninni

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Linda - 21 januari 2010 20:41


Nu e det snart helg =)

Jag längtar, ngn mer som längtar till helgen? (dum fråga)


Men innan helgen så ska fredagen avverkas i skolan. går från 9 till 16 imorgon.

Blir en lång dag med bara beskattning.


Hoppas jag får sova inatt så ja kan komma upp imorgon, kanju säga att

än så länge e jag inte trött :( vad e fel på mig?


Håller på att fixa lunch till imorgon just nu. Det blir lax med pesto och kokt broccoli. Nyttigt och gott =)


Händer det något kul hos er i helgen?


Själv så har jag inte hela helgen planerad men lite grann.

Fredagen ska jag nog bara hem och ta det lugnt hela kvällen.

Sen på lördag så blir det IKEA (behöver lite nya tavlor o annat trevligt) och sen på kvällen ska jag, F, Emma o Kenneth gå o se Avatar :)

Vet att jag e sen på att se den men nu ska det bli av. Hoppas den e så bra som alla säger. Vad tycker ni??

Söndagen ska morfar firas :) Han fyller 70 då. Så blir nog mkt folk som man inte sett på länge. Ska bli trevligt.

Sen den tiden som är över måste jag använda till att plugga på.


Puss puss

Ego

Av Linda - 21 januari 2010 16:32


Hade tråkigt i morse så ja satt o fota mig själv haha

Här kommer lite egobilder.


  


  


  

  

Av Linda - 21 januari 2010 15:53


Nu e jag hemma efter skolan.

Försov mig i morse så blev ingen lektion,

Kunde inte somna inatt heller.

Men  på eftermiddagen gick jag, då ahde vi examensarbete.


Träffade vår handledare Gunnar. Han kom med jättebra tips och tror att vårt

arbete kommer bli väldigt bra.

Tydligen så e det super att vi valt ett entreprenadföretag eftersom det är väldigt intressant och en hel del annorlunda saker.

Så han sa att om vi får rätt på detta och gör en bra redovisning kommer vi nog få det bästa examensarbetet och det känns skitkul att höra :)


Så nu hoppas jag verkligen att vi klarar det här och att alla jobbar på.


Tycker det e jättekul med examensarbete för man känner att det inte e lång tid kvar nu :D

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards