ninni

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Linda - 19 januari 2010 20:49

Skulle ju tvättat nu ikväll men när jag kom ner så såg jag att jag inte alls hade tvättid idag, utan min kära sambo hade bokat tvättid till igår.

Han har sagt hela tiden att det är den 19de på tisdagen, men men.

Det e så typsikt honom hihi. Så blev inget tvättande idag, istället blir det nästa fredag.


Så istället åkte vi iväg o handla mat, började bli tomt i kylen nu.

Sen jag kom hem så har jag suttit med en Skatteuträkning till imorgon, så får se om jag gjort rätt, spännande.

Får det iaf till att han ska få tillbaka 53 000:- , det hade inte varit fel.


Nu ska jag hoppa ner i ett varmt o skönt bad sen så blir det en långrunda med Athena.


Så här trött o osminkad har jag sett ut idag, kunde inte somna inatt

  

  

Av Linda - 19 januari 2010 14:11


Ja varför??

E sjukt irriterad på skolledningen.


Vi tar examen i juni. Från första veckan i januari så håller vi på med examensarbetet. Samtidigt har vi en kurs i juridik och beskattning som vi har tenta på vecka 6. Än så länge inga problem för detta har vi vetat om hela tiden.


Men nu så har vi fått reda på att dem veckorna som va avsatta för examensarbetet (vecka 7-11) så har dem lagt in en extrakurs där på 5 heldagar plus att vi ska göra ett grupparbete!! Hur ska vi kunna hinna med det??


Sen ytterliggare en sak. Vi har vetat att halvvägs in i examensarbetet ska vi göra en delrapport och skicka in den. IGÅR fick vi veta att förutom det så ska vi även redovisa för vår opponentgrupp och handledare det vi har gjort på måndagen den 1 mars. Fredagen där innan ska vi ha skickat in vårt delarbete, vilket innebär att vi kommer få den gruppens arbete som vi ska opponera mot på fredagen.

Hur i helvete ska vi kunna läsa igenom den, komma på frågor och öva till vår egen redovisning till måndag???


Vet fan inte hur folket där tänker....


Sen e det inte lönt att ta upp det med vår "mentor" heller för hon lyssnar inte o påstår att hon trodde vi visste om detta.


Usch, har tre kapitel att läsa till imorgon plus en megauppgift som ska göras på skatteverkets hemsida. Vet itne när jag ska hinna ta tag i det.


Ska tvätta kl 16 o innan dess måste ja sortera tvättet, leta fram nycklarna till källaren och gå ut med Athena.


Ni som känner mig vet att jag stressar för minsta lilla fast jag har gott om tid.


Tänk om man hade gjort såhär när man tvättar haha

  


Såhär känner jag mig just nu, men har väl inte riktigt sådär mkt tvätt som tur e

  

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards