ninni

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Linda - 29 januari 2010 15:03


Usch nu börjar klockan bli mkt.

Får se om jag kan hitta ngt att äta innan jag går till jobb, annars kommer jag bara sitta där hungrig :(

Sen så kl 16,00 ska jag ner till tvättstugan och lägga in första tvätten.

Sen bär det av till jobb.


F e snäll som tvättar resten sen :)

Sen ikväll när jag slutar ska han komma o möta mig med athena :)

Så får hon en långrunda, tar ca en timme fram o tillbaka.


Ikväll vet ja inte vad som händer, blir nog en lugn kväll för sen lördag ska vi både ut på middag till mina föräldrar och titta på färg o tapeter :)


Hoppas ni får en rolig fredag



Såhär fint sover Athena just nu i soffan haha. fattar inte att hon kan ligga och sova så :P  

Av Linda - 29 januari 2010 13:25

Har ingen som helst motivation att blogga idag.

Försov mig imorse och när jag gick upp kände jag att min astma inte va bra idag. Så det blev att jag stannade hemam från skolan idag..

usch får så dåligt samvete när ja e hemma hela tiden :(

Hur ska jag kunna jobba heltid om ja e sjuk o mår dåligt ås ofta?

Vet att man har sämre immunförsvar som astmatiker men så här ofta mådde ja inte dåligt i början ens, är nu på vintern.


Aja jag ska iaf gå o jobba ikväll, fast ja sträckt en muskel i armen sist jag jobbade. Stolen va sönder så fick sitta en bit ifrån o sträcka mig efter sakerna.

Inte skönt alls, men mend det går väl över så småningom.


Har ingen motivation att plugga idag heller :(

Får ta igen det i helgen, då jävlar ska här pluggas.

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards