ninni

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Linda - 20 januari 2010 21:59


Såg på sexan att dem ska börja visa en ny serie.

Serien e baserad på böcker som va mina favortiböcker när ja va "liten"

(eller i början på tonåren)


Serien är ingen  mindre än Vampire Diaries


Jag hoppas verkligen verkligen att serien är lika bra som böckerna för dem e grymt bra. Riktigt spännande.


Den börjar visas den 11 februari, min födelsedag btw :)

kan ju inte bli bättre


Nu ska ja bara gå o längta till den dagen


  


  


Någon mer än jag som har läst böckern eller längtar till serien börjar visas?

Av Linda - 20 januari 2010 12:46


Börjar känna lite biverkningar av penicillinet nu.

Från början så mådde jag illa och det va en väldigt vanlig biverkning,

men nu sen några dagar tillbaka så kan jag inte somna om nätterna :(


Ligger och vänder o vrider mig hur många ggr som helst o e varm o sen e jag kall, men det värsta e att jag e klarvaken när jag ska sova.

Som i natt, jag gick o la mig vid 11 fullt klarvaken när jag lägger mig ner.

Kan inte somna, kl 2 går jag upp o kissar, kan fortf inte somna.

tror jag lyckades somna vid tre o sen ringde kl vid 7.


Usch säger jag bara, det gick inte att gå upp, hela kroppen värkte o ja va hur trött som helst, så det gick inte att gå till skolan idag :(


Nu sitter ja o tittar lite på TV (lyckohjulet) o jag ser jättesuddigt, så trött e jag.

Men jag ska inte gå o lägga mig o sova en stund för då kan ja säkert inte somna inatt o imorgon ska jag till skolan!


Har först en lektion i företagsvärdering på förmiddagen o sen på eftermiddagen ska vi sitta med examensarbetet + att vi ska träffa vår handledare.


Tänk om man kunde sova lite bra och mysigt som mina katter gör :)


Tingeling tyckte inte om att bli fotad så hon gömde sig :P     

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards