ninni

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Linda - 17 januari 2010 15:34


Idag är en riiiiktigt seg dag. Gick upp vid 11 tiden för jag va så otroligt seg o hade ont i hela kroppen.


och nu sen några timmar tillbaka sitter jag och pluggar skatter...det är så otroligt segt så det är inte sant.

Det tar aldrig slut, är hur mkt som helst. Läser och gör övningar och det finns bara mer att göra.


Känns att jag ligger efter lite men ändå..e ungefär en 3 kapitel till varje lektion.


Och imorgon är det måndag. Tycker inte om söndagar för då e helgen slut :(


Ska va i skolan kl 9 o börja med examensarbetet. Har fått alla papperna och filer nu från företaget så det blir en fullpackat väska imorgon eller två.

Ska få med mig dator, en pärm, två böcker, ett block och en bunt papper. kommer aldrig gå ner i en och samma väska.


Sen på eftermiddagen (13-16) så e det lektion.


Nej nu får ja återgå till mina böcker och sen ska jag bara slappa hela kvällen.

Tycker jag har gjort mig förtjänt av det :)


  


Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards