ninni

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Linda - 13 januari 2010 20:54


Skulle behöva lite smakråd.

Vill nämligen köpa en tavla att ha ovanför teven, där e väldigt tomt just nu.


Har spanat lite på IKEA o hittat tre st som ja tycker e fina.

Tycker om såna tavlor som e flera st i samma.


Men vilken är egentligen finast?



Sj tycker jag nog bäst om den lila :)

Men även den vita till höger e fräck.

Den andra e lite mer vanlig, o kanske mer romantisk.


Kommentera gärna med vilken ni tycker jag ska köpa. Hade hjälpt mig väldigt mkt att höra lite andra åsikter.


Puss puss  

Av Linda - 13 januari 2010 13:37



Sitter och läser i boken om beskattningsrätt. och ni anar inte hur tråkig den är.

En sån bok man borde läsa när man inte kan somna istället.

Fattar kanppt nånting, bara massa förkortningar o massa lagtexter o bläää


Kan ju ge er ett litet smakprov på texten så kan ni själva se hur kul det är:


Om dubbelbeskattning inte lindras genom avtal medges avdrag för utländsk skatt (16 kap. 18-19 §§, 12 kap. 1§ och 48 kap. 2§ IL). Dessutom får avräkning för skatt som har erlagts i utlandet göras mot den svenska skatten på dubbelbeskattade inkomster enligt lagen (1986:468) om avräkning av utländsk skatt.

 

hur många förstod texten? Inte jag iaf.


Nej nu får jag väl återgå till min bok o försöka få tag i läkaren också. Kommer itne fram och idag har ja haft öroniflammation i 2 veckor.


Ska jobba imorogn kväll så får hoppas ja får en tid innan dess.


Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards