ninni

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Linda - 8 januari 2010 14:31


Nu e det freeeeedag =)

Så otroligt skönt.
Var inne i skolan imorse i två timmar ca, och det kändes som måndag.

Har ju varit ledig hela veckan.


Men det gick rätt bra i skolan. Vi fick gjrot ett schema framtill praktiken vecka 12 och vi fick skrivit lite regler.


Jag är tydligen "ordförande" och har ansvar för att informera alla som missat någon träff om vad vi har gjort och det är mig dem ska höra av sig till om dem e sjuka. Sen är det jag som har ansvar för att ta med datorn.


Ringde vårdcentralen när jag kom hem för att säga att penicillinen inte hjälpt. Får gå på jouren ikäll lr komma på måndag. Sen så frågade jag om man kan jobba med detta eller det smittar. Hon tyckte inte att jag skulle jobba med det jag gör om jag har en infektion. Så fick ringa jobb och säga till. Lite halvt uppskattat iom att jag varit sjuk så mkt på kort tid.

Denna hemska saken har ju suttit i sen nyår o innan dess va det två veckor sen ja va sjuk. När ska allt detta gå över? Måste jag få allt på en och samma gång?


Slänger in en bild på Athena och Molly som ja va hundvakt till för en vecka sen.

Dem e så söta ihop o tycker verkligen om varandra :)


Dessutom va det ingen som helst skillnad över att ha en eller två hundar här, Molly va hur lugn som helst o sov mest. Athena har lärt henne lite "dumheter" som att man får vara i soffan och sängen och att det är okej att "pussas" =)


Visst e dem söta?


Nu ska jag göra en kopp te och slänga mig i soffan.


Puss  

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards