ninni

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Linda - 24 januari 2010 20:37


Plockade undan lite precis och ni kan inte gissa vad jag hittade.


Hittade mitt gamla intyg på att jag tagit mitt körkort.

Ni vet den lilla lappen man får på uppkörningen, innan ens riktiga körkort har kommit.


     



Som ni kanske ser så tog jag mitt körkort 2006. Den 14 juni. Så jag har haft det i snart 4 år hihi och än så länge har jag inte fått några böter eller tillsägelse eller nånting :)


   


        


Tog lite svartvita bilder på mig precis.

Tycker man ser så konstig ut utan färg, vet inte riktigt varför men jag tycker det.

Av Linda - 24 januari 2010 19:19


Nu har jag precis kommit hem. Ble rätt länge hos morfar men det va trevligt.

Va den närmsta släkten, en vän till morfar och gammelfarmor.

Så allt som allt va vi nog en 15pers, rätt lagom.


Mamma hade gjrot två olika smörgåstårtor(som vanligt). en med räkor o lax och en med rostbiff o skinka.

Sen så ville morfar vi skulle titta på en film han hade klippt ihop och hela filmen var om mig haha. Från att jag va nyfödd till jag vart 10, men vi kom bara till ja va 6månader för där va mkt olika klipp. Mitt dop bla.

Rätt kul att se hur ja såg ut som så liten :)


Nu sitter jag i soffan o fryser under en filt o kollar lite på Tv.

F e iväg till Lund o hämtar Athena :D

Har saknat henne massor. känns så tomt o tråkigt här hemma när hon inte e här.

Visst e det skönt att inte behöva gå ut i kylan o inte behöva gå upp tidigt.

Men det e samtidigt tråkigt, ingen som ligger o värmer en i soffan o sängen, ingen som busar med en o pussar på en.


En sak jag har märkt att hon börjat göra e på morgonen när min klocka har ringt. Går inte jag upp direkt så lägger hon sig raklång på min huvudkudde ovanför mitt huvud o slickar mig i ansiktet haha.

Hon e som en inbyggt väckarklocka :)


Men nu ska ja göra en kopp te och sen gosa ner  mig i soffan o vänta på att dem kommer hem :D


Min älskling     

Av Linda - 24 januari 2010 12:58


Grattis till världens bästa morfar som blir 70 idag :)


Ska alldeles strax gå bort till honom o fira. Äta smörgåstårta som mamma gjorde igår.


Har köpt ett litet hopplock av saker till honom. En korg som vi fyllde med kaffe (Zoegas skånerost), muffins, choklad, öl, blommor, en ny klocka o lite annat trevligt.


Mamma sa bara att han ville ha färgglada krukväxter men det kändes lite trist att bara köpa det så det fick bli detta istället, tror nog han blir glad.


Ciao  

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards